سیستم تعلیق
از نوع مک فرسون با فاصله میانی ۳۰۰mm در قسمت جلو و در بخش عقب از نوع
میله پیچشی با فاصله میانی ۲۶۲ میلی متر است و هیوندایی برای چرخ های جلو
از ترمز دیسکی تهویه شونده و در قسمت عقب از ترمز دیسکی معمولی بهره
گرفته. ولستر استریت توربو از لحاظ ابعادی ۴۲۵۰ میلیمتر طول دارد که حدود
۱۰ میلی متر از رقیب خود یعنی تویوتا ۸۶ کشیدهتر است.
در داخل کابین کاملا
حس اسپورت بودن جریان دارد و این حس بهلطف تریم آبی مشکی داخل کابین و
طراحی داشبورد با خطوط تیز فراهم شده است.
فضای سرنشینان بسیار خوب و جادار طراحی شده، تقسیم بندی صندلی ها به صورت ۶۰:۴۰
بوده و حجم فضای پا به ۳۲۰ لیتر میرسد. این فضا نباید به شما این انگیزه
را بدهد که تصور کنید اگر از لحاظ وزنی درشت اندام هستید، میتوانید در
صندلی عقب راحت مستقر شوید.
وجود حالتهای کامفورت، عادی و اسپورت باعث
میشود عملکرد خودرو در حالت گیربکس دستی، لبخند رضایت بخشی را بر لب
راننده بیاورد. در بخش موتور، ولستر استریت توربو یک پیشرانه ۱.۶ لیتری با
قابلیت تزریق مستقیم سوخت دارد.
شما اوج قدرت این ولستر را در ۶۰۰۰ دور در دقیقه لمس خواهید کرد. از لحاظ مصرف سوخت، در آزمون ما به طور متوسط ۹.۱ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر مصرف شد اما شرکت ادعا می کند این خودرو مصرف سوخت ۶.۹ لیتری در هر ۱۰۰ کیلومتر دارد.
اگر بخواهیم رقبای این خودرو را از لحاظ قیمتی نام ببریم، شما میتوانید با هزینه کمتر خودروهایی مانند: هولدن Astra GTC اسپرت ۲۹،۹۹۰ دلار، مزدا MX-5 با ۳۱,۹۹۰ دلار، رنو کلیو RS 200 با ۳۰،۰۰۰ دلار، فولکس واگن پولو GTI با ۲۷,۴۹۰ دلار خریداری کنید. بنابراین ولستر استریت توربو مدل ۲۰۱۶ رقبای سرسختی دارد تا بتواند در بازار موفق شود.
ولستر استریت توربو با گارانتی ۵ ساله توسط هیوندایی عرضه میشود و خریداران باید هر ۶ ماه و یا هر ۷۵۰۰ کیلومتر یکبار برای بازدید دورهای به نمایندگی مراجعه کنند. اگر بخواهیم نقاط مثبت و منفی این خودرو را به طور مختصر بگوییم باید از طراحی خارجی و داخلی زیبا، تجهیزات استاندارد خوب و موتور قدرتمند بهعنوان نقاط مثبت ولستر استریت توربو یاد کنیم و نقاط منفی آن نیز، نبود سیستم اپل CarPlay / گوگل، ارگونومی ناقص و قیمت بالا هستند.
منبع: دنیای ماشین
انتهای پیام/